In Mijn Essent Zakelijk pas je makkelijk je gegevens aan. Zoals je producten, betaalwijze, factuuradres of termijnbedrag.
Gaat je bedrijf verhuizen? Dan verhuist het energiecontract gewoon mee. Geef je verhuizing wel even aan ons door. Dat kan makkelijk online.
Wil je je contract verlengen? Kijk in Mijn Essent Zakelijk of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven met je huidige contract en verleng je contract als dat gunstig is.
Zeker weten dat je nog goed zit met je contract? Je weet het snel met de gratis ContractCheck. Bel:
0900 - 1466
Openingstijden: maandag t/m vrijdag 09.00 - 18.00 uur
Wil je een contract opzeggen omdat je een pand sluit, als je bedrijf stopt of bij overlijden? Bel dan naar 0900 1466.
Stap je over naar een andere energieleverancier? Dan hoef je daar zelf niets voor te doen. Wij regelen de overstap samen met je nieuwe leverancier.
Bij de meeste energieleveranciers betaal je een opzegboete als je je contract opzegt voor het einde van de looptijd. Ook bij ons. Er zijn vanaf 1 juni 2023 nieuwe regels voor de opzegboete. De hoogte van de opzegboete hangt af van:
Om je boete te berekenen, beantwoorden we de volgende vragen:
Het verschil tussen deze 2 bedragen is je opzegboete.
Voorbeeld voor stroom:
Je boete: € 1.120 - € 840 = € 280.
Zakelijke klanten kunnen ons bereiken op ondernemersdesk@essent.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Ben je geen zakelijke klant? Neem dan op een andere manier contact met ons op.
We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.
Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.
Op nieuwjaarsdag (1 januari) zijn we gesloten.