Heeft dit antwoord je geholpen?
Heeft dit antwoord je geholpen?
Heeft dit antwoord je geholpen?
Heeft dit antwoord je geholpen?
Het Energierapport is je maandelijkse verbruiksoverzicht waarop staat hoeveel energie je de afgelopen maand hebt verbruikt en wat dat kost. Je ontvangt hem als je een slimme meter hebt. Gebruik het Energierapport om je huidige verbruik met voorgaande jaren én met het landelijk gemiddelde te vergelijken. Zo houd je heel makkelijk inzicht in je verbruik.
Net een (nieuwe) slimme meter? Je ontvangt je eerste Energierapport ongeveer 2 maanden na de activatie van je meter.
Geen slimme meter in de meterkast? Dan ontvang je elk jaar een Energierapport als bijlage bij je jaarrekening.
Heeft dit antwoord je geholpen?
De meeste huishoudens hebben de afgelopen jaren via hun netbeheerder slimme meters gekregen. Hangen er bij jou nog geen slimme meters in de meterkast? Kijk op de website van je netbeheerder wanneer je aan de beurt bent of hoe je een slimme meter aanvraagt.
In het eancodeboek kun je opzoeken wie je netbeheerder is. Op de website van Netbeheer Nederland vind je de websites van de netbeheerders.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Staat de teller stil of is het display niet leesbaar? Bel dan het Nationaal Storingsnummer op 0800-9009. Je netbeheerder lost het voor je op.
Loopt je meter nog wel en is je display leesbaar, maar denk je dat de meterstand niet klopt? Neem contact met ons op. Dan kijken we met je mee.
Heeft dit antwoord je geholpen?