Wil je je nieuwe contract later in laten gaan? Dan pas je makkelijk je startdatum aan in Mijn Essent. Neem contact met ons op als de levering binnen 2 dagen start. Dan helpen we je om dit snel te regelen.
Kijk in Mijn Essent of er een verlengaanbod met vaste prijzen klaarstaat. Vergelijk de tarieven met je huidige contract en verleng je contract als dat gunstig is.
Heeft dit antwoord je geholpen?
De einddatum vind je op het energiecontract en in Mijn Essent.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Loopt je contract met een vaste looptijd binnenkort af? Dan wordt dit automatisch omgezet in een flexibel contract met variabele tarieven. Voordat je contract afloopt, informeren we je over deze tarieven. Door de huidige inkoopprijzen zijn deze hoger dan je gewend bent.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ja, dat kan zeker!
Heeft dit antwoord je geholpen?
In Mijn Essent voeg je eenvoudig zelf stroom of gas toe aan je contract.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Het kan gebeuren dat je je bedenkt. Daarom kun je bij ons je contract altijd annuleren binnen de bedenktijd van 14 dagen. Lees hier hoe het annuleren van je energiecontract werkt. Heb je vóór je annulering al wel energie van ons verbruikt? Dan betaal je alleen voor de geleverde energie.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je klantnummer is een persoonlijk nummer dat bestaat uit 9 of 10 cijfers en begint met 10, (0)13, (0)15, 16 of (0)17.
Je vindt je klantnummer:
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ja, dat kan in deze situaties:
Neem contact met ons op. Dan helpen we je verder.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Heeft dit antwoord je geholpen?