Annuleren van je contract
Je sluit een contract met ons af en dan bedenk je je. Dat vinden we natuurlijk niet leuk. We zien liever dat je klant bij ons blijft. Op deze pagina lees je hoe je je energiecontract annuleert.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je bedenkt als je net een contract hebt afgesloten. Dat vinden we jammer, want we willen graag dat je klant bij ons blijft. We bespreken daarom graag met je waarom je van gedachten veranderd bent. Bel ons gelijk even op 0800-0244556, dan zorgen we ervoor dat je een goede keuze kan maken.
Goed om te weten: als je wil annuleren dan kan dat. Je hebt altijd een bedenktijd van 14 dagen. Die gaat in als je onze contractbevestiging hebt gekregen.
Weet je het zeker? Wat je misloopt als je annuleert
Inzicht in je energie
Thuisvoordeel
Met ons gratis klantprogramma Thuisvoordeel krijg je korting op je stroomtarief en bespaartegoed om je woning te verduurzamen.
Persoonlijke service
Energierapport
Neem binnen 14 dagen na de contractbevestiging contact met ons op.
Staat je besluit vast en weet je zeker dat je wil annuleren? Dat regel je makkelijk en snel: bel ons op 0800-0244556 of start een chat. Chatten kan ook buiten openingstijden. Laat dan je gegevens achter.
Wij maken de annulering in orde en sturen je een e-mail zodra het geregeld is. Had je al energie verbruikt? Dan krijg je daarvoor een factuur. In de toekomst ben je natuurlijk altijd weer welkom als klant.
Annuleren van producten
Je hebt iets anders dan een energiecontract voor stroom of gas bij ons besteld en je wil dit annuleren. Neem contact met ons op, dan kijken we samen wat er moet gebeuren. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 18.00 uur.
Schriftelijk annuleren
Annuleer je liever schriftelijk? Gebruik dan voor het annuleren van je energiecontract speciale modelformulier. Wil je andere producten dan stroom of gas annuleren gebruik dan dit formulier.