Ontdek onze verhalen

Digitalisering

24/7 een persoonlijk antwoord

24/7 een persoonlijk antwoord

Hoe werkt dat nou, als organisatie 24/7 beschikbaar zijn voor klantvragen? En zitten we daar wel op te wachten? We vroegen het Ramon Quadflieg, teammanager online klantcontact.
Succesvol samenwerken met data

Succesvol samenwerken met data

Ondernemen is kansen zien in de markt en ze grijpen. Essent is een groot bedrijf, zelfs marktleider als energieleverancier. Maar het kan altijd beter.
Karlien Wolters

Start je eigen Digital Performance Department

Manager Karlien Wolters zag onbenutte kansen op digitaal vlak en pitchte het idee voor een gloednieuwe afdeling binnen Essent: de Digital Performance Department.
Lieven Swinnen van energiedirect.nl zet klant voorop met chatbots

Het succes van de chatbot

Ben je als klant op zoek naar een antwoord? Grote kans dat je een van onze virtuele collega’s treft. Want chatbots winnen al een aantal jaar terrein als het gaat om het beantwoorden van klantvragen.
Celeste Scharrenberg Arcos

Hoe we klanten echt leren kennen

Door digitalisering is aandacht voor menselijkheid in onze klantcommunicatie belangrijker dan ooit. Helder voor ogen hebben voor wie we het doen, helpt daar enorm bij. 
Paul Romer, Recruitment Business Manager bij Essent

Hybride onboarding is de toekomst

Paul Romer, Recruitment Business Manager bij Essent en zijn team ontwikkelde een nieuw, hybride onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers.
Lenneke von Berg, Data Protection Officer bij Essent vertelt over de bescherming van data

Vertrouwen essentieel in digitaliserende wereld

Data en persoonsgegevens staan vandaag de dag in de spotlight. Bij Essent vinden we bescherming van data essentieel.
Vrouwen in de Techniek | Essent

Onderhoudsmonteur Nancy komt voor ketel en klant

Sinds een jaar of 3 werkt Nancy Oude Lansink als onderhoudsmonteur bij Geas Energiewacht. Bij deze servicepartner van Essent vinden ze dat doodnormaal, een vrouw met een technisch beroep.